ZEEMAN VERKOOPT LUCHT

Na de trouwjurk- en de sneakercampagne komt Zeeman opnieuw met een nuchter statement, een tweetal topgeuren voor slechts 4,99. Polder Knowledge realiseerde de interactieve campagne-website.

WordPress | Divi | Cloudflare | HTML5 Canvas

Zo verkoopt Zeeman Lucht

Zeeman verbaasde zich over de hoge prijzen die worden betaald voor parfum. Is dat nou nodig? En waar betaal je dan precies voor? Om daar achter te komen zijn ze een eau de parfum gaan maken. De uitdaging: hoe maak je een echte topgeur voor de laagst mogelijke prijs. Met gerenommeerde ‘neuzen’ ontwikkelde Zeeman een tweetal topgeuren voor maar 4,99.

Campagne website

In opdracht van Persuade bouwden een one-page WordPress website die de cross mediale campagne campagne ondersteund. Hierin leggen we uit dat je bij eau de parfum vooral betaalt voor verleiding, dus waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.

In de realisatie van de website hadden we nauw contact met de art-director van Persuade. In de site wilden we het gevoel van ‘Lucht’ ook tot uiting laten komen door gebruik te maken van veel witruimte en zogenaamde particle animation.  Subtiele animatie van elementen zoals die van de ‘neuzen’ was eveneens een mooie uitdaging. Enfin.. het wordt vanzelf duidelijk als je de actiesite bezoekt.

Snelheid

Met een campagne die in één keer in zes landen groots wordt ingezet verwachten we een enorme ‘run’ op de website. Dat bleek niet overbodig, binnen een dag na lancering was Lucht online totaal uitverkocht. Uiteraard optimaliseerden wij tijdens de bouw al zoveel mogelijk. Geen afbeelding was te zwaar en met WP caching en Cloudflare was de laadtijd übersnel. Overigens mede dankzij de hostingpartij, die tijdens de lancering de serverload nauwlettend in de gaten hield.

Opdrachtgever

Resultaat
Speciale campagne website waarin uitgelegd wordt waar je voor betaalt bij dure merken en bij Lucht.

Human First development
Een ervaring waarbij bezoekers het gevoel van ‘Lucht’ subtiel ervaren. 

Technieken
–  WordPress
–  DIVI builder
–  HTML5 canvas
–  Cloudflare

Wij helpen je graag verder

Met onze ‘Human First’ benadering gaan we samen op zoek naar de mens achter de vraag. Eindgebruikers en stakeholders betrekken wij actief bij dit proces. Door hun emotionele behoeftes centraal te stellen, komen we tot slimme digitale oplossingen. Daarbij hebben we oog voor de hele organisatie: van doelen tot draagvlak, van techniek tot proces. In een ‘what’s in it for we’ partnerschap is een businesscase met meer productiviteitswinst mogelijk.

Durf jij het aan je te laten inspireren in een creatieve brainstormsessie.

Mark Willemen
Mark Willemen

☆ Solutions Architect ☆ IT Consultant

Een gedreven IT-allrounder met ‘nerd’-roots op zijn zolderkamer, met een passie voor innovatie op grotere schaal. Verfent lowlands ganger.

06 430 092 62
linkedin.com
direct mailen

Rob Mulder
Rob Mulder

☆ Prototyping ☆ Design Thinking ☆ UX/UI

Maakt concepten concreet en processen inzichtelijk door deze te visualiseren vanuit ‘Design Thinking’. Kunstliefhebber en gitaar pingelaar.

06 246 977 24
linkedin.com
direct mailen

Steven de Lira
Steven de Lira

☆ Personal development ☆ Human behavior

Een pragmatische strateeg met een passie voor het meetbaar maken van persoonlijke ontwikkeling. Kookgek, fanatiek sporter en een charmeur pur sang.

06 412 547 50
linkedin.com
direct mailen

Share This